تبلیغات
وبلاگ مهندسی مکانیک - مشخصه های نحوه عملکردی توربین گازی مدل V94.2
 

نوشته شده توسط : سهیل پوررحیمی

پایان نامه تحصیلی مدرک کارشناسی در رشته بهره برداری نیروگاه

موضوع پروژه:   

مشخصه های نحوه عملکردی توربین گازی مدل  V94.2 نیروگاه سیکل ترکیبی


شماره پروژه : 343

پیش گفتار

 توربین های گازی از نظر طراحی مشخصه های متفاوتی دارند ودر شرایط محیطی مختلف برای اهدافی خاص بهره برداری می شوند در ضمن مشخصه های متعددی نیز در بهره برداری بهینه موثراست که در تمامی نیروگاه ها یکسان نیست رعایت کردن مواردی در یک توربین گازی در شرایطی مثبت ارزیابی شده است که همان موارد در توربین گاز نیروگاه دیگری که در محیط و شرایطی متفاوت را داردآثاری منفی برجا گذارد ملاک مثبت  یا منفی بودن ارزیابی نیز از نظر سازنده و مصرف کننده توربین گازی تعریف و ایراد میگردد
استفاده از سوختهای با ارزش حرارتی متفاوت کیفیت سوخت که نه تنها از نظراقتصادی بلکه از نظر ارزش حرارتی بالا و همچنین ا زنظر تحلیل شیمیایی ودیگر پارامتر های مختلف ومتفاوت که در ارزیابی مثبت یا منفی بودن دخیل است.
سیستمی میتواند رضایت مصرف کننده و شرکت سازنده را زمانی در پی خواهد داشت که قابلیت اطمینان و قابلیت دسترسی توربین گازی را بهمراه داشته باشد . قابلیت اطمینان سیستم بدان معنی است که آن سیستم بتواند در همان زمان بر طبق مشخصات طراحی شده به بهترین شکل کار کند و قابلیت دسترسی سیستم به مفهوم کارایی آن در طول مدت زمان مشخص شده است با در نظر گرفتن تجارب مصرف کنندهگان و شرکت های سازنده این نتیجه حاصل می شود که اشکالاتی از انواع ذیل میتواند به تضعیف مشخصه های قابلیت اطمینان و قابلیت دسترسی توربین بیانجامد
توربین طراحی شده با شرایط محیطی خود هماهنگی نداشته باشد این موارد به دلیل آگاهی نداشتن سازنده یا نا هماهنگی بین اطلاعات مصرف کننده و سازنده پیش می اید در بعضی از موارد ملاحظه شده که توربین گازی برای محلی خاص طراحی شده اما به دلایلی در مکان دیگری نصب می شود در نتیجه از توربین گازی در شرایط و مقادیر طراحی شده بهره برداری نمی شود و یا اشکالاتی که از سیستم های کمکی ناشی می شود که معمولا این شکالات متنوع است و در کارایی کل  سیستم  توربین گازی را تحت  تاثیر قرار می دهد  که استفاده  از  قطعات   نا مرغوب و ارزان قیمت باعث بروز اشکال و نا کارآمدی آنها در توربین گازی را می شوند و منجر به از مدار خارج شدن کل سیستم می شوند
به همین خاطر طراحی یک نیروگاه گازی که کارایی آن تابع شرایط محیط و محل نصب آن سیستم است باید مشخصه های کاری آن طبق موقعیت و وضعیت کاری آن سیسم مورد بررسی دقیق قرار گیرد شرایط محیطی (حداقل و حداکثر دما . رطوبت . ارتفاع از سطح دریا و... ) وضعیت استراتژی منطقه و  وضعیت منطقه ای از لحاظ کشاورزی به علت نشر آلایندگی های محیط زیستی و آسیب رساندن به آن محیط و تاثیرات منفی دیگر که از این شرایط به علت بی توجهی به سیستم و محیط تحمیل می شود مورد بررسی قرار می گیرد
در پی این شرایط محیطی و منطقه ای چه تجهیزات جانبی وچه بار مالی اضافی و در نتیجه چقدر باعث اتلاف انرزی و مصارف داخلی زیاد به سیستم تحمیل میگردد و در نهایت مقدار هزینه کلی اعم از ثابت و متغییر را در یک پروژه نصب و بهره برداری نیروگاه بهمراه خواهد داشت
در این پروزه نیز در فصل اول تاریخچه ای از توربین گازی و تارسیدن به مدل V94.2و توربین های پیشرفته امروزی به اختصار توضیح داده شده است و در فصل دوم مدل سازی ومعرفی اجزائ اصلی توضیحاتی ذکر گردیده است و در فصلهای بعدی نیز ازمشخصه های  نحوه عملکرد این توربین که در حال حاضر نیز در ارومیه بهره برداری می شود مورد بررسی قرار گرفته است در فصل پنجم منحنی های تصحیح و کاراییتوربین بحث شده است  و همین طور به علت شرایط محیطی  ومنطقه ای چه تجهیزات جانبی بر سیستم تحمیل شده نیز ارایه گردیده است و چه تاثیری در مصارف داخلی نیروگاه داشته است مقایسه ای شده است و در اخر پیشنهاداتی در رابطه با کاهش مصارف داخلی نیروگاه ارومیه وافزایش بازده تولیدی این نیروگاه ارایه شده است .
امید است که در سال اصلاح  الگوی مصرف . شرکت توگا که به برکت خداوند و به همت متخصصین ایرانی که صنعت تولید توربین های گازی و بخاری در   کشور مان را بر عهده دارد و اکثر نیاز توربین های نیروگاهی کشورمان را تامین می کند بهتر است وزارت نیرو نیز با ترفند اصلاح الگوی مصرف در قسمت تولید برق این امر را از اولین قدم یک احداث نیروگاه در نظر گرفته و با اصول مهندسی دانش به طور دقیق در زمینه احداث نیروگاه از جنبه های مختلف اعم از سوخت رسانی و مشخصه های کاری توربین در منطقه نیاز شبکه منطقه ای و دیگر پارامترها را در رسیدن به هدف نهایی و کم کردن هزینه های اضافی با کم کردن مصارف داخلی نیروگاهها و افزایش میزان تولید نیروگاهها گامی موثر را بردارد .

 فهرست:

پیش گفتار
مقدمه
فصل اول
تاریخچه ای برتوربین گازی
مشخصات اصلی مجموعه های توربین گازی ساخت شوروی سابق
مشخصات اصلی چند نیروگاه گازی مختلف
توربین های گازی از سری مدلهای V آنسالدو ایتالیا
فصل دوم
مدلسازی  و معرفی اجزا اصلی توربین گازی مدل V94.2
مدلسازی سیکل توربین گاز
مدل سازی كمپرسور
مدلسازی محفظه ‌احتراق
تحلیل ترمودینامیکی توربین(بدون خنک کاری پره‌ها)
تحلیل ترمودینامیکی کل سیکل
لزوم استفاده از خنک کاری و روشهای مختلف انجام
خنک کاری پره‌های توربین گاز
مزایا و معایب خنک کاری با هوا
مقدمه‌ای بر مدلسازی سیکل توربین گاز همراه با خنک کاری
مدلسازی توربین همراه با خنک کاری
خنک کاری داخلی
خنک کاری لایه‌ای
فصل سوم
توضیح و بررسی در باره اجزا و سیستم های اصلی و کمکی نیروگاه
سیستم هوای ورودی
 عملکرد            
 سیستم فیلتر              
 سیستم Anti-icing 
  سیستم Pulse Jet
دمپر   
 Air Dryer    
-  فن های اینکلوژر توربین                
سیستم روغن روانکاری و جکینگ
عملکرد                
تانك روغن روانكاری             
پمپ های روغن روانكاری              
 سیستم خنك كن روغن روانکاری
 فیلتر روغن روانكاری
گرم كردن روغن روانكاری در هنگام  Standstill
 سیستم روغن جکینگ توربین 
ترنینگیر  
سیستم روغن جکینگ ژنراتور  
سیستم تمیز کاری روغن روانکاری 
سیستم روغن هیدرولیکHP
عملکرد  
 سیستم تامین كننده روغن هیدرولیك  
Secondary Loop                
 کنترل کننده دمای روغن هیدرولیک      
 کنترل کننده سطح روغن هیدرولیک
کنترل کننده فشار
 سیستم هیدرولیك برای ولوهای سوخت گازوئیل 
 طرزکار            
ساختار              
اكچوئیتور کنترل ولو              
Stop Valve مسیرهای رفت و برگشت
 سیستم هیدرولیك برای ولوهای سوخت گاز  
طرزکار    
 ساختار 
اكچوئیتور کنترل ولو گاز طبیعی و کنترل ولو گاز پیلوت 
 اكچوئیتور ESV گاز طبیعی          
سیستم سوخت گازوئیل
عملکرد  
 سیستم فیلتر کننده  
Venting   
 پمپ تزریق (INJECTION)   
 Orifice  Plates    
 Emergency  Stop  Valve
  حفاظت و کنترل فشار        
مجموعه بال و الوهای تركیبی   
مشعلهای سوخت مایع        
 ولو SHUT- OFF مسیر برگشت
كنترل ولو سوخت مایع
فلومترها              
 تانک Leakage 
 روش كار برای حالتهای Start-up ، Operation & Shut-down با سوخت مایع   
 تعویض سوخت مایع به سوخت گاز در حین كار توربین
 تعویض از سوخت گاز به سوخت مایع در حین كار توربین 
 حالت میکس سوخت گاز و گازوئیل در حالت در مدار بودن واحد با سوخت گازوئیل
سیستم سوخت گاز طبیعی
عملکرد     
تغذیه گاز طبیعی
اصول عملكردVented Gas Seal   
Natural Gas Emergency Stop Valve
کنترل ولو گاز طبیعی 
كنترل ولو گاز پایلوت 
 Shut-off  Valves 
 ولو Vent  گاز طبیعی  
 ولو Vent مسیر پایلوت  
 مشعل های گاز طبیعی 
شرح برنرهابرید   
 ساختار و مد عملکرد
مانیتورینگ فشار گاز           
a ) برای تمام مدهای کاری با سوخت گاز 
b ) عملكرد مد دیفیوژن سوخت گاز طبیعی
c ) عملكرد  مد پرمیکس سوخت گاز طبیعی
 راه اندازی ( Start up )، بهره برداری و Shutdown    
  توقف كامل توربین ( Stand Still )  
راه اندازی با سوخت گاز
 بهره برداری  
 تعویض از مد دیفیوژن به مد پرمیکس 
 تعویض از مد پرمیکس به مد دیفیوژن  
عملکرد میکس گاز- گازوئیل ، در حالت در مدار بودن واحد با سوخت گاز    
-  مد دیفیوژن سوخت گاز                                                                                  
 انتخاب مد میکس و اتصال سیستم سوخت گازوئیل ، در مد دیفیوژن سوخت گاز
  Shut-down       
سیستم جرقه زنی
 عملکرد  
 اصول عملكرد
سیستم کنترلی توربین
 اندازه گیری سرعت          
جزاء و اصول عملکرد    
 سیستم تریپ توربین        
اندازه گیری ارتعاشات   
 اندازه گیری ارتعاشات مطلق       
اندازه گیری ارتعاشات نسبی                                                                          
مدول پردازشگر فاز ( Key Phasor ) MBA10CY101  
لاجیک حفاظت                                                                                       
اندازه گیری دمای یاتاقان                     
دمای هوای ورودی کمپرسور
  فشار ورودی کمپرسور 
آشکار سازی پدیده سرج کمپرسور    
 دما و فشار خروجی کمپرسور
 دمای خروجی توربین   
 IGV         
 ساختمان و اجزاء اصلی       
سیستم خنک کاری
عملکرد سیستم
معیارهای طراحی سیستم
 بخش های اصلی سیستم    
 نحوه عملکرد اجزاء سیستم
 بهره برداری در شرایط سرمای شدید زمستان
سیستم Blow off
عملکرد  
اصول عملکرد
تغذیه هوای فشرده
 نحوه تحریك و عملكرد ولوهای Blow off 
 کنترل حلقه باز
  استارت با سوخت گاز طبیعی  
  استارت با سوخت مایع
 تریپ یا Shut-down واحد                
  در شرایط بهره برداری
 عملیات کمپرسور واشینگ
سیستم کنترلی چمبر
 عملکرد  
  سیستم کنترل شعله ها  
 سیستم سنجش افت فشار
 کنترل هوای ثانویه 
فصل چهارم:
تحلیل نتایج توربین گازی v 94.2  و الگوریتم های کنترل
بررسی ترمو دینامیکی سیکل
الگوریتم های کنترل
کنترل سیستم های کمکی
اندازه گیری کمیت های کمپرسور و اتاق احتراق
دمای هوای ورودی به کمپرسور
فشار ورودی کمپرسور
آشکار سازی سرج کمپرسور
 کنترل هوای ثانویه
سیستم Anti-icing(سیستم یخ زدایی)
 الگوریتم کنترل نشر آلاینده های NOX, CO
روشهای مورد استفاده برای کاهش NOX
مقدار آلایندگی در نیروگاه ارومیه
فصل پنجم
منحنی های تصحیح
(مشخصه های نحوه عملکردی توربین مدل V94.2)
تاثیر دمای ورودی
تاثیر رطوبت ورودی
تاثیر افت فشار ورودی
تاثیر فشار جو یا ارتفاع محلی
تاثیر تلفات فشار خروجی
تحلیل پارامتریک در نیرو گاه با استفاده از منحنی ها
تاثیر تلفات در ورودی
تاثیر تلفات در اگزاست
تاثیر سوخت مصرفی
تاثیر رطوبت
تاثیر دور در قدرت خروجی با دمای ورودی به توربین
تاثیر دمای هوای ورودی به کمپرسور یا دمای محیط
تاثیر سن واحد
تست کارایی یکی از واحد های نیروگاه گازی  با سوخت گاز طبیعی و سوخت گازوییل نهایی
فصل ششم
بهینه سازی توربین گازی و روشهای افزایش توان و بازده
بهینه سازی از طریق تغییر در ساختار توربین گاز
روشهای افزایش توان  و بازده در توربین گازی
تزریق بخار یا آب
افزایش دمای گازهای ورودی به توربین
افزایش نسبت فشار کمپرسور
تراکم چند مرحله‌ای با خنک‌کن میانی
انبساط چند مرحله‌ای
فصل هفتم
نتیجه گیری و پیشنهادات
منابع ومراجع


تعداد صفحات: 200

فرمت:Doc-word 2003

قیمت : 40000 تومان

  نحوه خرید محصولات وبلاگ مهندسی مکانیک

برای خرید این پروژه با ما در ارتباط باشید

mechanic_spa@yahoo.com

matrix.spa@gmail.com

 




:: مرتبط با: فروشگاه ,
:: برچسب‌ها: پایان نامه تحصیلی مدرک کارشناسی در رشته بهره برداری نیروگاه موضوع پروژه: مشخصه های نحوه عملکردی توربین گازی مدل V94.2 نیروگاه سیکل ترکیبی پیش گفتار توربین های گازی از نظر طراحی مشخصه های متفاوتی دارند ودر شرایط محیطی مختلف برای اهدافی خاص بهره برداری می شوند در ضمن مشخصه های متعددی نیز در بهره برداری بهینه موثراست که در تمامی نیروگاه ها یکسان نیست رعایت کردن مواردی در یک توربین گازی در شرایطی مثبت ارزیابی شده است که همان موارد در توربین گاز نیروگاه دیگری که در محیط و شرایطی متفاوت را داردآثاری منفی برجا گذارد ملاک مثبت یا منفی بودن ارزیابی نیز از نظر سازنده و مصرف کننده توربین گازی تعریف و ایراد میگردد استفاده از سوختهای با ارزش حرارتی متفاوت کیفیت سوخت که نه تنها از نظراقتصادی بلکه از نظر ارزش حرارتی بالا و همچنین ا زنظر تحلیل شیمیایی ودیگر پارامتر های مختلف ومتفاوت که در ارزیابی مثبت یا منفی بودن دخیل است. سیستمی میتواند رضایت مصرف کننده و شرکت سازنده را زمانی در پی خواهد داشت که قابلیت اطمینان و قابلیت دسترسی توربین گازی را بهمراه داشته باشد . قابلیت اطمینان سیستم بدان معنی است که آن سیستم بتواند در همان زمان بر طبق مشخصات طراحی شده به بهترین شکل کار کند و قابلیت دسترسی سیستم به مفهوم کارایی آن در طول مدت زمان مشخص شده است با در نظر گرفتن تجارب مصرف کنندهگان و شرکت های سازنده این نتیجه حاصل می شود که اشکالاتی از انواع ذیل میتواند به تضعیف مشخصه های قابلیت اطمینان و قابلیت دسترسی توربین بیانجامد توربین طراحی شده با شرایط محیطی خود هماهنگی نداشته باشد این موارد به دلیل آگاهی نداشتن سازنده یا نا هماهنگی بین اطلاعات مصرف کننده و سازنده پیش می اید در بعضی از موارد ملاحظه شده که توربین گازی برای محلی خاص طراحی شده اما به دلایلی در مکان دیگری نصب می شود در نتیجه از توربین گازی در شرایط و مقادیر طراحی شده بهره برداری نمی شود و یا اشکالاتی که از سیستم های کمکی ناشی می شود که معمولا این شکالات متنوع است و در کارایی کل سیستم توربین گازی را تحت تاثیر قرار می دهد که استفاده از قطعات نا مرغوب و ارزان قیمت باعث بروز اشکال و نا کارآمدی آنها در توربین گازی را می شوند و منجر به از مدار خارج شدن کل سیستم می شوند به همین خاطر طراحی یک نیروگاه گازی که کارایی آن تابع شرایط محیط و محل نصب آن سیستم است باید مشخصه های کاری آن طبق موقعیت و وضعیت کاری آن سیسم مورد بررسی دقیق قرار گیرد شرایط محیطی (حداقل و حداکثر دما . رطوبت . ارتفاع از سطح دریا و... ) وضعیت استراتژی منطقه و وضعیت منطقه ای از لحاظ کشاورزی به علت نشر آلایندگی های محیط زیستی و آسیب رساندن به آن محیط و تاثیرات منفی دیگر که از این شرایط به علت بی توجهی به سیستم و محیط تحمیل می شود مورد بررسی قرار می گیرد در پی این شرایط محیطی و منطقه ای چه تجهیزات جانبی وچه بار مالی اضافی و در نتیجه چقدر باعث اتلاف انرزی و مصارف داخلی زیاد به سیستم تحمیل میگردد و در نهایت مقدار هزینه کلی اعم از ثابت و متغییر را در یک پروژه نصب و بهره برداری نیروگاه بهمراه خواهد داشت در این پروزه نیز در فصل اول تاریخچه ای از توربین گازی و تارسیدن به مدل V94.2و توربین های پیشرفته امروزی به اختصار توضیح داده شده است و در فصل دوم مدل سازی ومعرفی اجزائ اصلی توضیحاتی ذکر گردیده است و در فصلهای بعدی نیز ازمشخصه های نحوه عملکرد این توربین که در حال حاضر نیز در ارومیه بهره برداری می شود مورد بررسی قرار گرفته است در فصل پنجم منحنی های تصحیح و کاراییتوربین بحث شده است و همین طور به علت شرایط محیطی ومنطقه ای چه تجهیزات جانبی بر سیستم تحمیل شده نیز ارایه گردیده است و چه تاثیری در مصارف داخلی نیروگاه داشته است مقایسه ای شده است و در اخر پیشنهاداتی در رابطه با کاهش مصارف داخلی نیروگاه ارومیه وافزایش بازده تولیدی این نیروگاه ارایه شده است . امید است که در سال اصلاح الگوی مصرف . شرکت توگا که به برکت خداوند و به همت متخصصین ایرانی که صنعت تولید توربین های گازی و بخاری در کشور مان را بر عهده دارد و اکثر نیاز توربین های نیروگاهی کشورمان را تامین می کند بهتر است وزارت نیرو نیز با ترفند اصلاح الگوی مصرف در قسمت تولید برق این امر را از اولین قدم یک احداث نیروگاه در نظر گرفته و با اصول مهندسی دانش به طور دقیق در زمینه احداث نیروگاه از جنبه های مختلف اعم از سوخت رسانی و مشخصه های کاری توربین در منطقه نیاز شبکه منطقه ای و دیگر پارامترها را در رسیدن به هدف نهایی و کم کردن هزینه های اضافی با کم کردن مصارف داخلی نیروگاهها و افزایش میزان تولید نیروگاهها گامی موثر را بردارد . فهرست: پیش گفتار مقدمه فصل اول تاریخچه ای برتوربین گازی مشخصات اصلی مجموعه های توربین گازی ساخت شوروی سابق مشخصات اصلی چند نیروگاه گازی مختلف توربین های گازی از سری مدلهای V آنسالدو ایتالیا فصل دوم مدلسازی و معرفی اجزا اصلی توربین گازی مدل V94.2 مدلسازی سیکل توربین گاز مدل سازی كمپرسور مدلسازی محفظه ‌احتراق تحلیل ترمودینامیکی توربین(بدون خنک کاری پره‌ها) تحلیل ترمودینامیکی کل سیکل لزوم استفاده از خنک کاری و روشهای مختلف انجام خنک کاری پره‌های توربین گاز مزایا و معایب خنک کاری با هوا مقدمه‌ای بر مدلسازی سیکل توربین گاز همراه با خنک کاری مدلسازی توربین همراه با خنک کاری خنک کاری داخلی خنک کاری لایه‌ای فصل سوم توضیح و بررسی در باره اجزا و سیستم های اصلی و کمکی نیروگاه سیستم هوای ورودی عملکرد سیستم فیلتر سیستم Anti-icing سیستم Pulse Jet دمپر Air Dryer - فن های اینکلوژر توربین سیستم روغن روانکاری و جکینگ عملکرد تانك روغن روانكاری پمپ های روغن روانكاری سیستم خنك كن روغن روانکاری فیلتر روغن روانكاری گرم كردن روغن روانكاری در هنگام Standstill سیستم روغن جکینگ توربین ترنینگیر سیستم روغن جکینگ ژنراتور سیستم تمیز کاری روغن روانکاری سیستم روغن هیدرولیکHP عملکرد سیستم تامین كننده روغن هیدرولیك Secondary Loop کنترل کننده دمای روغن هیدرولیک کنترل کننده سطح روغن هیدرولیک کنترل کننده فشار سیستم هیدرولیك برای ولوهای سوخت گازوئیل طرزکار ساختار اكچوئیتور کنترل ولو Stop Valve مسیرهای رفت و برگشت سیستم هیدرولیك برای ولوهای سوخت گاز طرزکار ساختار اكچوئیتور کنترل ولو گاز طبیعی و کنترل ولو گاز پیلوت اكچوئیتور ESV گاز طبیعی سیستم سوخت گازوئیل عملکرد سیستم فیلتر کننده Venting پمپ تزریق (INJECTION) Orifice Plates Emergency Stop Valve حفاظت و کنترل فشار مجموعه بال و الوهای تركیبی مشعلهای سوخت مایع ولو SHUT- OFF مسیر برگشت كنترل ولو سوخت مایع فلومترها تانک Leakage روش كار برای حالتهای Start-up , Operation & Shut-down با سوخت مایع تعویض سوخت مایع به سوخت گاز در حین كار توربین تعویض از سوخت گاز به سوخت مایع در حین كار توربین حالت میکس سوخت گاز و گازوئیل در حالت در مدار بودن واحد با سوخت گازوئیل سیستم سوخت گاز طبیعی عملکرد تغذیه گاز طبیعی اصول عملكردVented Gas Seal Natural Gas Emergency Stop Valve کنترل ولو گاز طبیعی كنترل ولو گاز پایلوت Shut-off Valves ولو Vent گاز طبیعی ولو Vent مسیر پایلوت مشعل های گاز طبیعی شرح برنرهابرید ساختار و مد عملکرد مانیتورینگ فشار گاز a ) برای تمام مدهای کاری با سوخت گاز b ) عملكرد مد دیفیوژن سوخت گاز طبیعی c ) عملكرد مد پرمیکس سوخت گاز طبیعی راه اندازی ( Start up ) , بهره برداری و Shutdown توقف كامل توربین ( Stand Still ) راه اندازی با سوخت گاز بهره برداری تعویض از مد دیفیوژن به مد پرمیکس تعویض از مد پرمیکس به مد دیفیوژن عملکرد میکس گاز- گازوئیل , در حالت در مدار بودن واحد با سوخت گاز - مد دیفیوژن سوخت گاز انتخاب مد میکس و اتصال سیستم سوخت گازوئیل , در مد دیفیوژن سوخت گاز Shut-down سیستم جرقه زنی عملکرد اصول عملكرد سیستم کنترلی توربین اندازه گیری سرعت جزاء و اصول عملکرد سیستم تریپ توربین اندازه گیری ارتعاشات اندازه گیری ارتعاشات مطلق اندازه گیری ارتعاشات نسبی مدول پردازشگر فاز ( Key Phasor ) MBA10CY101 لاجیک حفاظت اندازه گیری دمای یاتاقان دمای هوای ورودی کمپرسور فشار ورودی کمپرسور آشکار سازی پدیده سرج کمپرسور دما و فشار خروجی کمپرسور دمای خروجی توربین IGV ساختمان و اجزاء اصلی سیستم خنک کاری عملکرد سیستم معیارهای طراحی سیستم بخش های اصلی سیستم نحوه عملکرد اجزاء سیستم بهره برداری در شرایط سرمای شدید زمستان سیستم Blow off عملکرد اصول عملکرد تغذیه هوای فشرده نحوه تحریك و عملكرد ولوهای Blow off کنترل حلقه باز استارت با سوخت گاز طبیعی استارت با سوخت مایع تریپ یا Shut-down واحد در شرایط بهره برداری عملیات کمپرسور واشینگ سیستم کنترلی چمبر عملکرد سیستم کنترل شعله ها سیستم سنجش افت فشار کنترل هوای ثانویه فصل چهارم: تحلیل نتایج توربین گازی v 94.2 و الگوریتم های کنترل بررسی ترمو دینامیکی سیکل الگوریتم های کنترل کنترل سیستم های کمکی اندازه گیری کمیت های کمپرسور و اتاق احتراق دمای هوای ورودی به کمپرسور فشار ورودی کمپرسور آشکار سازی سرج کمپرسور کنترل هوای ثانویه سیستم Anti-icing(سیستم یخ زدایی) الگوریتم کنترل نشر آلاینده های NOX , CO روشهای مورد استفاده برای کاهش NOX مقدار آلایندگی در نیروگاه ارومیه فصل پنجم منحنی های تصحیح (مشخصه های نحوه عملکردی توربین مدل V94.2) تاثیر دمای ورودی تاثیر رطوبت ورودی تاثیر افت فشار ورودی تاثیر فشار جو یا ارتفاع محلی تاثیر تلفات فشار خروجی تحلیل پارامتریک در نیرو گاه با استفاده از منحنی ها تاثیر تلفات در ورودی تاثیر تلفات در اگزاست تاثیر سوخت مصرفی تاثیر رطوبت تاثیر دور در قدرت خروجی با دمای ورودی به توربین تاثیر دمای هوای ورودی به کمپرسور یا دمای محیط تاثیر سن واحد تست کارایی یکی از واحد های نیروگاه گازی با سوخت گاز طبیعی و سوخت گازوییل نهایی فصل ششم بهینه سازی توربین گازی و روشهای افزایش توان و بازده بهینه سازی از طریق تغییر در ساختار توربین گاز روشهای افزایش توان و بازده در توربین گازی تزریق بخار یا آب افزایش دمای گازهای ورودی به توربین افزایش نسبت فشار کمپرسور تراکم چند مرحله‌ای با خنک‌کن میانی انبساط چند مرحله‌ای فصل هفتم نتیجه گیری و پیشنهادات منابع ومراجع تعداد صفحات: 200 فرمت:Doc-word 2003 قیمت : 45000 تومان نحوه خرید محصولات وبلاگ مهندسی مکانیک برای خرید این پروژه با ما در ارتباط باشید mechanic_spa@yahoo.com matrix.spa@gmail.com ,

تاریخ انتشار : 1396/11/9 | نظرات
می توانید دیدگاه خود را بنویسید
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر