تبلیغات
وبلاگ مهندسی مکانیک - مطالب دی 1394
 

نوشته شده توسط : سهیل پوررحیمی

عدم قطعیت اندازه گیری


عدم قطعیت اندازه گیری اطلاعاتی راجع به کیفیت نتایج حاصل از اندازه گیری را بیان می کند. در حقیقت عدم قطعیت شک و گمانی است که درباره نتیجه هر اندازه گیری پدید می آید. ممکن است تصور کنید یک وسیله اندازه گیری کاملاً قابل اعتماد بوده و نتیجه درستی از اندازه گیری ارائه می دهند ولی همیشه در تجهیزات اندازه گیری حتی دقیق ترین آنها جای شک وجود دارد. چون تردید در هر اندازه گیری وجود دارد لذا پاسخ به سوالات زیر ضروری نظر می رسد:‌

 - میزان شک و تردید در اندازه گیری چقدر است؟

 - این شک تا چه اندازه نادرست و بی اعتبار است؟

نکته مهم دیگر این است که اصطاحات خطا و عدم قطعیت نباید با هم اشتباه شوند. خطا اختلاف بین مقادیر اندازه گیری شده و مقدار واقعی کمیت مورد اندازه گیری است. در صورتی که عدم قطعیت تعیین شک و تردید راجع به نتایج حاصل از اندازه گیری ها است. 

به منظور درک بهتر عدم قطعیت اندازه گیری و بدست آوردن اندازه گیری های با کیفیت بالا می توانید با استفاده از لینک های دانلود استانداردها و جزوات مربوط به عدم قطعیت را دانلود نمایید.


دانلود جزوات و استانداردهای عدم قطعیت

Download

استاندارد اروپایی EA 4/02 در رابطه با تخمین عدم قطعیت اندازه گیری در کالیبراسیون

Download

راهنمای UKAS در رابطه با تخمین عدم قطعیت و اطمینان در اندازه گیری

Download

راهنمای عدم قطعیت اندازه گیری برای مبتدیان (انگلیسی)

Download

راهنمای عدم قطعیت اندازه گیری برای مبتدیان (فارسی)




:: مرتبط با:
:: برچسب‌ها: دانلود جزوات و استانداردهای عدم قطعیت Download استاندارد اروپایی EA 4/02 در رابطه با تخمین عدم قطعیت اندازه گیری در کالیبراسیون Download راهنمای UKAS در رابطه با تخمین عدم قطعیت و اطمینان در اندازه گیری Download راهنمای عدم قطعیت اندازه گیری برای مبتدیان (انگلیسی) Download راهنمای عدم قطعیت اندازه گیری برای مبتدیان (فارسی) ,

تاریخ انتشار : 1394/10/30 | نظرات
نوشته شده توسط : سهیل پوررحیمی


سیستم TPMS چیست؟

به تازگی روی بسیاری از خودروها سیستمی به نام TPMS نصب شده که بعضی از این خودروها به بازار داخل نیز پا گذاشته اند. در حقیقت سیستم TPMS مخفف Tire Pressure Monitoring System است و وظیفه آن نشان دادن میزان باد لاستیک ها به راننده می باشد. این سیستم به صورت الکترونیکی کار می کند و به صورت زنده میزان باد لاستیک را به راننده گزارش می دهد. این سیستم می تواند نه تنها از بروز تصادف هایی که به این دلیل پیش می آید جلوگیری کند بلکه با تذکر به راننده در مورد کم بودن باد لاستیک ها، میزان مصرف سوخت را نیز کاهش دهد.


سیستم TPMS به دو نوع iTPMS و dTPMS تقسیم می شود. مدل اول مخفف Indirect TPMS است که در آن از سنسورهایی که به صورت فیزیکی درگیر لاستیک هستند استفاده نمی شود و تنها به کمک سرعت چرخش چرخ ها و دیگر سیگنال هایی که در خارج از لاستیک قرار داده شده اند و به صورت مستقیم با ترمزهای ABS و EBD در ارتباط هستند، باد لاستیک را تخمین زده و به راننده اعلام می کند. این سیستم نمی تواند دقیقا باد لاستیک را مشخص کند و اگر لاستیک تعویض شود باید این سیستم توسط راننده Reset شود.

اما dTPMS مخفف Direct TPMS می باشد و این روزها اغلب خودروها از این نوع سیستم استفاده می کنند. در این نوع، از سنسورهایی استفاده می شود که به صورت فیزیکی و مستقیم در داخل و یا خارج از لاستیک نصب شده اند و باد لاستیک ها را به صورت مجزا به راننده اعلام می کند. حتی بعضی از این نوع سیستم ها می توانند دمای لاستیک ها را نیز گزارش دهند. این نوع سیستم ها به دو نوع هستند که بعضی در داخل لاستیک قرار داده شده اند و بعضی دیگر در خارج از آن اما هر کدام مزایا و معایب خود را دارند.







:: مرتبط با: پروژه,جزوه و تحقیق مهندسی ,
:: برچسب‌ها: سیستم TPMS چیست؟ به تازگی روی بسیاری از خودروها سیستمی به نام TPMS نصب شده که بعضی از این خودروها به بازار داخل نیز پا گذاشته اند. در حقیقت سیستم TPMS مخفف Tire Pressure Monitoring System است و وظیفه آن نشان دادن میزان باد لاستیک ها به راننده می باشد. این سیستم به صورت الکترونیکی کار می کند و به صورت زنده میزان باد لاستیک را به راننده گزارش می دهد. این سیستم می تواند نه تنها از بروز تصادف هایی که به این دلیل پیش می آید جلوگیری کند بلکه با تذکر به راننده در مورد کم بودن باد لاستیک ها , میزان مصرف سوخت را نیز کاهش دهد. سیستم TPMS به دو نوع iTPMS و dTPMS تقسیم می شود. مدل اول مخفف Indirect TPMS است که در آن از سنسورهایی که به صورت فیزیکی درگیر لاستیک هستند استفاده نمی شود و تنها به کمک سرعت چرخش چرخ ها و دیگر سیگنال هایی که در خارج از لاستیک قرار داده شده اند و به صورت مستقیم با ترمزهای ABS و EBD در ارتباط هستند , باد لاستیک را تخمین زده و به راننده اعلام می کند. این سیستم نمی تواند دقیقا باد لاستیک را مشخص کند و اگر لاستیک تعویض شود باید این سیستم توسط راننده Reset شود. اما dTPMS مخفف Direct TPMS می باشد و این روزها اغلب خودروها از این نوع سیستم استفاده می کنند. در این نوع , از سنسورهایی استفاده می شود که به صورت فیزیکی و مستقیم در داخل و یا خارج از لاستیک نصب شده اند و باد لاستیک ها را به صورت مجزا به راننده اعلام می کند. حتی بعضی از این نوع سیستم ها می توانند دمای لاستیک ها را نیز گزارش دهند. این نوع سیستم ها به دو نوع هستند که بعضی در داخل لاستیک قرار داده شده اند و بعضی دیگر در خارج از آن اما هر کدام مزایا و معایب خود را دارند. ,

تاریخ انتشار : 1394/10/28 | نظرات
نوشته شده توسط : سهیل پوررحیمی
جزوه درسی تعمیرات مکانیکی 2 (دانشگاه علمی کاربردی آذربایجان واحد تبریز)


Download

pass: mechanicspa.mihanblog.com

منبع : mechanicspa.mihanblog.com


مطالب مرتبط:


استراتژی های نگهداری و تعمیرات

مقاله ای در مورد مهندسی نگهداری و تعمیرات و بازرسی ماشین آلات و کد گذاری فنی

دانلود فیلم اموزشی معرفی شرکت تعمیرات نیروگاهی ایران

پابان نامه نگهداری و تعمیرات تجهیزات نیروگاه حرارتی

دانلود فیلم تعمیرات تجهیزات سنگین نیروگاه

دانلود مقاله ای در زمینه مهندسی نگهداری و تعمیرات نیروگاهها

نگهداری و تعمیرات تجهیزات مکانیکی نیروگاه آبی

جزوه درس تعمیرات مکانیکی 1 و 2

طراحی مدل كاربردی ارزیابی متوازن عملكرد سیستم های نگهداری و تعمیرات

آشنایی با نرم‌افزارهای نگهداری و تعمیرات





:: مرتبط با: مدیریت جامع تعمیرات TPM ,
:: برچسب‌ها: استراتژی های نگهداری و تعمیرات مقاله ای در مورد مهندسی نگهداری و تعمیرات و بازرسی ماشین آلات و کد گذاری فنی دانلود فیلم اموزشی معرفی شرکت تعمیرات نیروگاهی ایران پابان نامه نگهداری و تعمیرات تجهیزات نیروگاه حرارتی دانلود فیلم تعمیرات تجهیزات سنگین نیروگاه دانلود مقاله ای در زمینه مهندسی نگهداری و تعمیرات نیروگاهها نگهداری و تعمیرات تجهیزات مکانیکی نیروگاه آبی جزوه درس تعمیرات مکانیکی 1 و 2 طراحی مدل كاربردی ارزیابی متوازن عملكرد سیستم های نگهداری و تعمیرات آشنایی با نرم‌افزارهای نگهداری و تعمیرات , جزوه درسی تعمیرات مکانیکی 2 (دانشگاه علمی کاربردی آذربایجان واحد تبریز) ,

تاریخ انتشار : 1394/10/25 | نظرات
نوشته شده توسط : سهیل پوررحیمی
نیروگاه های بادی اقتصادی نیستند؟


نویسنده: ژروم ژیلت و جان اوانز
ترجمه : مجتبی صادقیان

انرژی تولید شده از باد ، هنوز نتوانسته نگاه های زیادی را به خود جلب كند؛ چرا كه به اعتقاد بسیاری ، كارایی و بازدهی لازم را ندارد و نمی تواند رقابت موثری نیز در بازار كار داشته باشد
منتقدان انرژی های بادی این روزها بسیار زیادند و مدام نیز در گوشه و كنار از یارانه ای بودن توربین های بادی انتقاد می كنند. اخیرا مقاله ای در روزنامه "دیلی تلگراف" انگلستان چاپ شد كه آماری دقیق در مورد میزان دریافت رایانه در تورینهای بادی را به نمایش می گذاشت .بر اساس این مقاله در كشور انگلستان به طور میانگین هر توربین بادی درسال 138 هزار پوند یارانه دریافت می كند و به عبارت بهتر ، سرمایه گذاران حوزه انرژی های بادی در حال استفاده بسیار زیاد از پول مالیات دهندگانی هستند كه شاید علاقه ای نیز به گسترش این انرژی نداشته باشند. علاوه بر این ، خود مزارع بادی ( محل هایی كه چندین توربین بادی در آنها نصب است و از انرژی باد ، برق تولید می كند) نیز تا حدودی یارانه دولتی می گیرند.
البته انتقادها در انگلستان صرفا به بحث یارانه نیست ، بلكه نحوه تعامل با انرژی های بادی نیز از اهمیت برخوردار است .
در بسیاری از كشورهای جهان ، مزراع بادی حق دسترسی به شبكه انتقال برق و مدار را دارند و کمترین قیمت نیز برای برقی كه استفاده می كنند در قبض های مصرف كنندگان برای این برق تولیدی منظور می شود.
به عبارت دیگر ، وضعیت تعرفه گذاری و وضع قیمت برق در مزارع بادی به نحوی است كه برای تولید كنندگان برق ، هم استفاده از انرژی بادی صرفه اقتصادی داشته باشند.
این نظام حمایتی ، اساسا برای ایجاد محیطی دلچسب و مطبوع برای انرژی بادی طراحی شده است . اساسا در نظام جهانی حمایت از انرژی بادی ، سیستمی در تعرفه گذاری وجود دارد كه اصطلاحا تعرفه گذاری درونگرا یا تغذیه محور نامیده می شود و شركت های انتقال دهنده برق این تعرفه ها را می پردازند.
البته تولید كنندگان می بایست با تعهدات تولید خود در زمینه انرژی های تجدید پذیر نیز سازگاری لازم را داشته باشند. در هر مورد هزینه نهایی به دوش مصرف كنندگان می افتد ، به عبارت دیگر ، افراد از طریق مالیات خود انرژی های بادی را مورد حمایت قرار نمی دهند ، بلكه از طریق مبلغی كه در قبض برق پرداخت می كنند این حمایت انجام می شود. البته این مسئله می تواند منافعی را نیز به همراه داشته باشد ، افراد پول كمتری را برای برق می پردازند در حالی كه مجموع برقی كه مصرف می كنند مقداری به برق بادی اختصاص دارد.
غیر از این موضوع ، مسئله دیگر نوع ساختاربازارهای برق در اروپا و آمریكای شمالی است . در این بازارها اساسا قیمت گذاری برای انرژی برق به صورت حاشیه ای انجام می شود . به عبارت دیگر ، قیمت اسمی برق همان بالاترین قیمتی است كه شركت انتقال دهنه برق می بایست در هر زمانی آن را بپردازد.
پس بالاترین قیمت برق اصولا در زمان اوج مصرف اتفاق می افتد ، یعنی در زمان هایی كه منابع تولید برق مانند زغال سنگ، انرژی هسته ای یا انرژی تركیبی پاسخگوی نیاز نیست . در این ساعات اوج مصرف ، شبكه نیازمند راه اندازی نیروگاههای اضافی است كه غالبا مبتنی بر نفت یا گاز هستند. این نیروگاه ها كه اساسا در زمان اوج مصرف كار می كنند ، هزینه حاشیه ای كمی دارند ، و سود حاشیه ای كمتری دارند. چرا كه در ازای خرید نفت و گاز ، مبلغ زیادی را می پردازند و هزینه تولید هر واحد برق بسیار بالاتر از برقی است كه با زغال سنگ تولید می شود. به همین دلیل است كه این نیروگاه ها باعث گران شدن برق می شوند. با این حال ، اضافه شدن سیتسم انرژی های بادی می تواند سازوكار بازار و حالت آن را تغییر دهد . توربین های بادی اصلا سوختی مصرف نمی كنند، لذا هزینه های حاشیه ای آنها نیز پایین تر می آید. و نسبت به تولید برق با زغال سنگ ، یا منابع هسته ای و تركیبی ، هزینه های كمتری دارند. به این ترتیب ، برق تولیدی آنها برق ارزانی است و شركت های انتقال برق مطمئنا تمایل دارند برق آنها را خریداری كنند. در روزایی كه بادی نمی وزد ، شركت های تولید كننده برق از طریق باد نیز دریافتی نخواهند داشت . چرا كه اساسا در قبال برقی كه تولید می كنند پول دریافت می كنند. اما در روزهای پر باد این تضمین به وجود می آید كه ما به التفاوت مصرف در ساعات اوج از طریق این توربین ها تامین می شود، بدون این كه نیازی برای رجوع به تولید كنندگان گران قیمت برق باشد.
به عبارت دیگر ، وقتی باد نباشد یا باد كمی موجود باشد ، قیمت ها در بازارطبیعی هستند، اما وقتی باد زیاد بوزد ، وزش این باد می تواند تاثیر خوبی بر قیمت ها داشته باشد و آن را متعادل تر می كند.
نتیجه این كه در گذر زمان و به صورت میانگین ، قبض برقی كه مصرف كنندگان پرداخت می كنند كمتر خواهد بود.
آثار كاهنده قیمت انرژی های بادی اصطلاحا با عبارت MOE شناخته می شود و صرفه جویی اقتصادی ناشی از این كاهش قیمت نیز بسیار بالاست .
بنابر برآوردهای انجام شده ، آثار اقتصادی تولید برق از باد در كشورهای اتحادیه اروپا چیزی حدود 3 تا 23 یورو به ازای هر مگاوات ساعت است . یكی از این پژوهش هایی كه در این مورد در آلمان انجام شده ، نشان می دهد كه مصرف كنندگان برق در آْلمان روی هم رفته در یك سال 5 میلیارد یورو در مصرف برق صرفه جویی كردند.
به این ترتیب ، مصرف كنندگان برق نباید آن چنان نگران باشند كه پول پرداختی آنها برای انرژی های بادی به هدر می رود. از سوی دیگر ، یارانه های پرداخت شده برای انرژی بادی نیز چندان ضرری را برای مالیات دهندگان نخواهد داشت . چرا كه روی هم رفته ، صرفه جویی اقتصادی بسیار بالایی را هم برای مصرف كنندگان و هم برای تولید كنندگان خواهد داشت.
پی نوشت ها :

ژروم ژیلت سرمایه گذار بانکی و فعال در بخش انرژی ،و هم چنین یکی از دبیرانوب سایت Tribune European به نشانی eurotrib.com است.
جان اوانز نویسنده و یکی از دبیران سایت Tribune European است.

منابع:
نیوساینتیست ، 24 جولای 2010

مطالب مرتبط :

دانلود فیلم ساخت توربین بادی

دانلود مستند توربین بادی نشنال جئوگرافی




:: مرتبط با: نیروگاه ,
:: برچسب‌ها: دانلود فیلم ساخت توربین بادی دانلود مستند توربین بادی نشنال جئوگرافی Wind Turbine مجموعه فایلهای توربین بادی دانلود کتاب مرجع توربین های بادی نوشته اریش هاو , نیروگاه های بادی اقتصادی نیستند؟ , آثار كاهنده قیمت انرژی های بادی اصطلاحا با عبارت MOE ,

تاریخ انتشار : 1394/10/24 | نظرات
نوشته شده توسط : سهیل پوررحیمی
دانلود کتاب کاربرد دینامیک و ارتعاشات در صنعت


عنوان :Structural Dynamics and Vibration in Practice
نویسنده : Douglas Thorby
حجم فایل : 3   مگابایت
فرمت فایل : pdf 
تعداد صفحات : 419
قیمت : رایگان


Download

pass: mechanicspa.mihanblog.com

منبع :
mechanicspa.mihanblog.com

با دیگر مطالب ما همراه باشید :


دانلود کتاب ارتعاشات ستو

مدل سازی ارتعاشات سیستم تعلیق

ارتعاشات سیستم های ممتد

دانلود 7 مقاله وکتاب درزمینه ارتعاشات

سوالات دینامیک و ارتعاشات دانشگاه MIT

بررسی عوامل تاثیر گذار بر ارتعاشات واحدهای گازی نیروگاه سیكل تركیبی

نمونه سوالات ارتعاشات دکتر ترابی

ارتعاشات ماشین‌آلات دوار؛ از تحلیل تا عیب‌یابی

پاورپوینتی در ارتباط با نویز و ارتعاشات در سیستم خودرو

دانلود گزارش کار آزمایشگاه دینامیک و ارتعاشات با فرمت word

فیلم معرفی شرکت ارتعاشات صنعتی ایران

دانلود جزوه ارتعاشات مکانیکی دکتر کدخدائیان

معرفی روشها و تکنیکهای آنالیز ارتعاشات

دانلود جزوه ارتعاشات مکانیکی





:: مرتبط با:
:: برچسب‌ها: دانلود کتاب ارتعاشات ستو مدل سازی ارتعاشات سیستم تعلیق ارتعاشات سیستم های ممتد دانلود 7 مقاله وکتاب درزمینه ارتعاشات سوالات دینامیک و ارتعاشات دانشگاه MIT بررسی عوامل تاثیر گذار بر ارتعاشات واحدهای گازی نیروگاه سیكل تركیبی نمونه سوالات ارتعاشات دکتر ترابی ارتعاشات ماشین‌آلات دوار؛ از تحلیل تا عیب‌یابی پاورپوینتی در ارتباط با نویز و ارتعاشات در سیستم خودرو دانلود گزارش کار آزمایشگاه دینامیک و ارتعاشات با فرمت word فیلم معرفی شرکت ارتعاشات صنعتی ایران دانلود جزوه ارتعاشات مکانیکی دکتر کدخدائیان معرفی روشها و تکنیکهای آنالیز ارتعاشات دانلود جزوه ارتعاشات مکانیکی , دانلود کتاب کاربرد دینامیک و ارتعاشات در صنعت عنوان :Structural Dynamics and Vibration in Practice نویسنده : Douglas Thorby ,

تاریخ انتشار : 1394/10/24 | نظرات
نوشته شده توسط : سهیل پوررحیمی
دانلود کتاب اصول موتور های احتراق داخلی تالیف پلکرابک


عنوان : کتاب اصول موتور های احتراق
نویسنده : W. Pulkrabek
حجم فایل : 17   مگابایت
فرمت فایل : pdf 
تعداد صفحات : 432


Download

pass: mechanicspa.mihanblog.com

منبع :mechanicspa.mihanblog.com

با دیگر مطالب ما نیز همراه باشید :


انواع بدنه موتور احتراق داخلی

بررسی موتور خودرو های سنگین(دیزل)

تحلیل انرژی و اگزرژی سیستم تولید قدرت یک موتور دیزل دریایی

سیستم های کنترل موتور

متعلقات موتور اتومبیل

سیستم خنك‌كاری موتور خودرو

پایان نامه مهندسی مکانیک : بررسی موتور های دیزل

سیستم كنترل ضربه در موتور خودرو و آنالیز سیگنالی آن در شرایط مختلف كاری

خودرو هیبریدی با موتور شش زمانه

روغن موتور بر مبنای تكنولوژی متالوسرامیك

موتورهای نیمکره ای

انیمیشنی راجع به موتور Vcr

منظور از حجم موتور چیست ؟

پایان نامه مهندسی مکانیک : مدل سازی کامل موتور HONDA





:: مرتبط با:
:: برچسب‌ها: دانلود کتاب اصول موتور های احتراق داخلی تالیف پلکرابککتاب اصول موتور های احتراقانواع بدنه موتور احتراق داخلی بررسی موتور خودرو های سنگین(دیزل) تحلیل انرژی و اگزرژی سیستم تولید قدرت یک موتور دیزل دریایی سیستم های کنترل موتور متعلقات موتور اتومبیل سیستم خنك‌كاری موتور خودرو پایان نامه مهندسی مکانیک : بررسی موتور های دیزل سیستم كنترل ضربه در موتور خودرو و آنالیز سیگنالی آن در شرایط مختلف كاری خودرو هیبریدی با موتور شش زمانه روغن موتور بر مبنای تكنولوژی متالوسرامیك موتورهای نیمکره ای انیمیشنی راجع به موتور Vcr منظور از حجم موتور چیست ؟ پایان نامه مهندسی مکانیک : مدل سازی کامل موتور HONDA , W. Pulkrabek ,

تاریخ انتشار : 1394/10/23 | نظرات
نوشته شده توسط : سهیل پوررحیمی



:: مرتبط با:

تاریخ انتشار : 1394/10/6 | نظرات
نوشته شده توسط : سهیل پوررحیمی


 

خط اتوماتیک پرسکاری
شامل : کویل بازکن موتوردار + فیدر پنوماتیک هربلیتز + پرس ضربه ای 15 تن + کویل جمع کن
حجم فایل : 24.6 مگابایت

 

خط اتوماتیک پرسکاری
شامل : کویل بازکن موتوردار
+ صاف کن و فیدر پنوماتیک هربلیتز + پرس ضربه ای 63 تن
حجم فایل : 11.3 مگابایت

 
 

خط اتوماتیک پرسکاری
شامل : کویل بازکن موتوردار + صاف کن و فیدر پنوماتیک هربلیتز + پرس ضربه ای 80 تن
حجم فایل : 23.2 مگابایت

 
 

خط اتوماتیک پرسکاری
شامل : کویل بازکن موتوردار + فیدر پنوماتیک هربلیتز + پرس ضربه ای 80 تن
حجم فایل : 20.7 مگابای
ت

 
 

خط اتوماتیک پرسکاری
شامل : کویل بازکن (کشنده) + فیدر پنوماتیک هربلیتز + پرس ضربه ای 100 تن + تابلوی کنترل خط + پرده نوری محافظ
حجم فایل : 8 مگابایت

 
 

پرس هیدرولیک دروازه ای
شامل : پرس 250 تن هیدرولیک دروازه ای + پرده محافظ نوری
حجم فایل : 8 مگابایت

 
 

پرس ضربه ای و فیدر شیت
شامل : پرس 63 تن ضربه ای با بدنه زاویه دار+ فیدر شیت
حجم فایل : 3 مگابایت

 
 

پرس هیدرولیک دروازه ای
شامل : پرس 630 تن هیدرولیک دروازهای
حجم فایل : 10 مگابایت

 
 

خط اتوماتیک پرس دبل اکشن
شامل : کویل بازکن موتوردار + صاف کن نوار + فیدر مکانیکی + پرس ضربه ای دبل اکشن + پولر(کشنده) مکانیکی + خردکن مکانیکی ضایعات
حجم فایل : 5.5 مگابایت

 
 

خط اتوماتیک پرسکاری
شامل : کویل بازکن دوبل + صاف کن نوار + فیدر پنوماتیک + روغن پاش نوار + پرس ضربه ای 200 تن + خردکن پنوماتیک ضایعات و کانوایرهای تخلیه قالب
حجم فایل : 13 مگابایت

 
 

پرس ضربه ای و فیدر شیت
شامل : پرس 25 تن ضربه ای + فیدر شیت
حجم فایل : 9 مگابایت

 
 

پرس هیدرولیک گرم
شامل : پرس 400 تن هیدرولیک مجهز به صفحات حرارتی
حجم فایل :
3 مگابایت

 
 

خط اتوماتیک پرسکاری
شامل : کویل بازکن + صاف کن نوار + سروو فیدر + روغن پاش نوار + پرس 315 تن ضربه ای دروازه ای + سروو پولر (کشنده نوار) + خردکن پنوماتیک ضایعات
حجم فایل :10 مگابایت




:: مرتبط با: هیدرولیک و پنوماتیک ,
:: برچسب‌ها: مجموعه از ویدئوی پرس های هیدرولیکی - شرکت خاور پرس , خط اتوماتیک پرسکاری شامل : کویل بازکن موتوردار + فیدر پنوماتیک هربلیتز + پرس ضربه ای 15 تن + کویل جمع کن حجم فایل : 24.6 مگابایت خط اتوماتیک پرسکاری شامل : کویل بازکن موتوردار + صاف کن و فیدر پنوماتیک هربلیتز + پرس ضربه ای 63 تن حجم فایل : 11.3 مگابایت خط اتوماتیک پرسکاری شامل : کویل بازکن موتوردار + صاف کن و فیدر پنوماتیک هربلیتز + پرس ضربه ای 80 تن حجم فایل : 23.2 مگابایت خط اتوماتیک پرسکاری شامل : کویل بازکن موتوردار + فیدر پنوماتیک هربلیتز + پرس ضربه ای 80 تن حجم فایل : 20.7 مگابایت خط اتوماتیک پرسکاری شامل : کویل بازکن (کشنده) + فیدر پنوماتیک هربلیتز + پرس ضربه ای 100 تن + تابلوی کنترل خط + پرده نوری محافظ حجم فایل : 8 مگابایت پرس هیدرولیک دروازه ای شامل : پرس 250 تن هیدرولیک دروازه ای + پرده محافظ نوری حجم فایل : 8 مگابایت پرس ضربه ای و فیدر شیت شامل : پرس 63 تن ضربه ای با بدنه زاویه دار+ فیدر شیت حجم فایل : 3 مگابایت پرس هیدرولیک دروازه ای شامل : پرس 630 تن هیدرولیک دروازهای حجم فایل : 10 مگابایت خط اتوماتیک پرس دبل اکشن شامل : کویل بازکن موتوردار + صاف کن نوار + فیدر مکانیکی + پرس ضربه ای دبل اکشن + پولر(کشنده) مکانیکی + خردکن مکانیکی ضایعات حجم فایل : 5.5 مگابایت خط اتوماتیک پرسکاری شامل : کویل بازکن دوبل + صاف کن نوار + فیدر پنوماتیک + روغن پاش نوار + پرس ضربه ای 200 تن + خردکن پنوماتیک ضایعات و کانوایرهای تخلیه قالب حجم فایل : 13 مگابایت پرس ضربه ای و فیدر شیت شامل : پرس 25 تن ضربه ای + فیدر شیت حجم فایل : 9 مگابایت پرس هیدرولیک گرم شامل : پرس 400 تن هیدرولیک مجهز به صفحات حرارتی حجم فایل : 3 مگابایت خط اتوماتیک پرسکاری شامل : کویل بازکن + صاف کن نوار + سروو فیدر + روغن پاش نوار + پرس 315 تن ضربه ای دروازه ای + سروو پولر (کشنده نوار) + خردکن پنوماتیک ضایعات حجم فایل :10 مگابایت ,

تاریخ انتشار : 1394/10/6 | نظرات